مرسدس‌ بنز EQS 450 4Matic SUV 2024 چه مشخصاتی دارد؟

مرسدس‌ بنز EQS 450 4Matic SUV 2024 از قابلیت‌هایی مانند ترمز اضطراری خودکار (AEB)، کمک فرمان فعال و کروز کنترل تطبیقی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مرسدس بنز EQS 450 4Matic SUV2024 که در ماه آینده عرضه خواهد شد، فقط در یک نسخه موجود است و قیمت آن از ۱۹۴ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‌‎شود. این خودرو همزمان با EQE SUV وارد بازار می‌‎شود، اما داخل و بیرون آن بزرگ‌تر است و ظرفیت لازم برای هفت نفر را ارائه می‌دهد. مرسدس بنز EQS 450 4Matic SUV2024 به سیستم چهار چرخ محرک دو موتوره مجهز شده است که ۲۶۵ کیلووات قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند. یک بسته باتری لیتیوم یون ۱۰۷.۸ کیلووات ساعتی انرژی مورد نیاز این خودرو را تامین می‎‌کند. محصول یادشده گواهی NEDC را دریافت کرده است، بنابراین ادعا می‎‌شود که تا ۵۹۲ کیلومتر برد دارد.

طول و عرض مرسدس بنز EQS 450 4Matic SUV2024 به ترتیب ۵۱۲۵ و ۱۹۵۹ میلی‌متر است و ارتفاع آن نیز ۱۷۱۸ میلی‌متر است. بنابراین ۲۶۲ میلی‌متر طولانی‌تر، ۱۰ میلی‌متر عریض‌تر و ۳۲ میلی‌متر نیز بلندتر از شاسی بلند EQE است. ظرفیت صندوق عقب آن با باز بودن هر سه ردیف صندلی، ۱۹۵ لیتر است، در حالی که با بسته بودن صندلی‌های ردیف دوم ۶۴۵ لیتر و صندلی‌های ردیف سوم ۸۸۰ لیتر خواهد بود. همچنین، با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم و سوم، ظرفیت صندوق عقب به ۲۱۰۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

مرسدس بنز EQS 450 4Matic SUV2024 از قابلیت‌هایی مانند ترمز اضطراری خودکار (AEB)، کمک فرمان فعال، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سازگاری سرعت مبتنی بر مسیر و سیستم کنترل بین خطوط پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به لاستیک‌های ۲۱ اینچی، سیستم تعلیق بادی، صفحه نمایش، نمایشگر ۱۲.۸ اینچی OLED، نور محیط داخلی ۶۴ رنگ، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های جلو برقی و مجهز به سیستم خنک‌کننده و گرم‌کننده اشاره کرد. خودروی یادشده در رنگ‌های سفید، سبز، نقره‌ای، آبی، قهوه‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 682758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.