ترامپ خود را به زندان فولتون تسلیم کرد / آزادی با قرار وثیقه+ فیلم

رئیس جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور، برای تعیین قرار در پرونده توطئه برای براندازی در انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را به زندان فولتون کانتی تسلیم کرد و پس از دقایقی و با ارائه وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری بصورت موقت آزاد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز رسانه‌هایی آمریکایی مدعی شدند که دونالد ترامپ برای تعیین قرار در پرونده توطئه برای براندازی در انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را به زندان فولتون کانتی تسلیم کرد و پس از دقایقی و با ارائه وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری به‌صورت موقت آزاد شد.

پس از آنکه کاروان خودروهای محافظ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا وارد محوطه زندان فولتون کانتی در ایالت جورجیا شد، او خود را تسلیم مقامات این زندان کرد.

پلیس شهر فولتون پیش از تسلیم ترامپ به این زندان، تدابیر شدید امنیتی در اطراف این زندان برقرار کرده بود. به گزارش خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی از محل این زندان، سطح تدابیر امنیتی فراتر از رئیس جمهوری سابق است.

همچنین بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، دفتر کلانتر این شهر اعلام کرده از ترامپ هنگام بازداشت عکس گرفته شده است. دفتر کلانتر فولتون کانتی عکس بازداشت ترامپ را منتشر کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا پس آزادی با قید وثیقه در جمع خبرنگاران اتهامات علیه خود را بی‌اساس و خود را بی گناه دانست و گفت: امروز برای آمریکا روزی بسیار غم‌انگیز است که هرگز نباید تکرار شود. ما هیچ کار اشتباهی نکرده بودیم.

ترامپ افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم دخالت در روند انتخابات و حقه‌بازی عدالت است. تعقیب کیفری، دخالت در انتخابات است. ما از هر جهت حق داریم انتخاباتی را که فکر می‌کنیم صادقانه نبوده، به چالش بکشیم.

رئیس جمهوری سابق آمریکا پیش از تسلیم خود به زندان در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی سوشیال تروث با اشاره به مصاحبه‌اش با تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز نوشته بود: این مصاحبه ۲۳۱ میلیون بازدید داشته و همچنان در حال افزایش است. این ویدئو بیشترین بازدید در رسانه‌های اجتماعی داشته اما مرا ببخشید، زیرا باید برای رفتن به آتلانتا جایی که قتل و سایر جنایات خشونت‌آمیز به سطوحی بی سابقه رسیده است، آماده شوم تا توسط یک دادستان ضعیف، مانند فانی ویلیس که وابسته به چپ افراطی است خود را در زندان معرفی کنم. این امر به خاطر داشتن جسارت در به چالش کشیدن یک انتخابات تقلبی و دزدیده شده است. شواهد انکارناپذیر است! زمان بازداشت ۷:۳۰ بعد از ظهر است.‌

کد خبر 682589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.