اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در سمنان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در این استان خبر داد و گفت: گشت مشترک به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان سمنان افزایش پیدا خواهد کرد.

محمد نجفی‌دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در این استان خبر داد و اظهار کرد: گشت مشترک به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان سمنان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله لوازم‌التحریر، لباس، کیف، کفش و هزینه مربوط به مدارس، طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سطح استان سمنان از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده است و تا پانزدهم مهرماه در دستور کار گشت مشترک قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی قاطع و سریع در تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه استان در نظر گرفته شده است.

نجفی‌دهکردی تصریح کرد: بدون هیچ چشم‌پوشی و با استفاده از اختیارات حاصل از مصوبه سران قوا با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد و شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده پاسخگویی به شکایات و گزارش‌های مردمی است.

کد خبر 682436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.