لزوم برگزاری کنگره بین‌المللی سلمان فارسی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اهتمام مجموعه مدیریت شهری اصفهان، کنگره بزرگداشت سلمان باید به صورت بین‌المللی برگزار شود و ارتباطمان را با شهر مدائن قوی‌تر از آنچه هست، کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی صبح امروز _پنجشنبه دوم شهریورماه_ در آئین بزرگداشت سلمان فارسی و افتتاحیه مرکز علمی، فرهنگی سلمان‌شناسی اظهار کرد: در جهان شیعه افتخاری بالاتر از این است که علمایی همچون سلمان فارسی و علامه مجلسی از دیار ما هستند.

وی ضمن تشکر از شهرداری منطقه ۱۵ برای برگزاری این مراسم افزود: اهتمام مجموعه مدیریت شهری باید این باشد که کنگره بزرگداشت سلمان را بین‌المللی برگزار کنیم و ارتباطمان را با شهر مدائن قوی‌تر از آنچه هست، کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار این است که مردم اصفهان در بازسازی آرامگاه سلمان مشارکت داشته باشند، هرچند از طریق بودجه عمومی امکان آن نیست، اما به نظرم می‌توان از ظرفیت عشق و ارادت مردم اصفهان استفاده کرد.

وی ادامه داد: بخشی از سریالی که برای زندگی سلمان ساخته شده، در خوراسگان ضبط شده است که برای شهر اصفهان و این منطقه باعث افتخار است و امید است آنچه به عهده ما است را به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، سومین آئین بزرگداشت سلمان فارسی، هم‌زمان با افتتاحیه مرکز علمی، فرهنگی سلمان‌شناسی در کتابخانه محله ابر در حال برگزاری است.

کد خبر 682397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.