خدمات جهادی رجایی و باهنر الگویی برای مسئولان است

فرماندار گلپایگان گفت: خدمات جهادی دولت شهیدان رجایی و باهنر، الگویی برای مسئولان در راستای ارائه خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _پنجشنبه دوم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری در جوار گلزار شهدای گلپایگان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود تنگناها و تحریم‌های اقتصادی توانست مسلط در رفع مشکلات و کم‌کاری‌های گذشته باشد و اگر اکنون کم‌کاری وجود دارد در حد جزئی است.

وی افزود: دولت سیزدهم در روابط خارجی موفقیت‌های بزرگی داشته است، اما دشمن در شرایط فعلی تلاش برای ناامید کردن مردم از نظام و دستاوردهای انقلاب دارد، بنابراین وظیفه مسئولان دولت این است که با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تقویت روحیه امید و خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: مردم سختی‌های زیادی در جنگ اقتصادی متحمل شدند، اما راه رسیدن به قله پیروزی نزدیک است و نباید در این مسیر سست شویم، بلکه لازم است با اعمال و رفتار و کردارمان در راستای تقویت روحیه مردم گام برداریم.

عسگریان خدمات جهادی دولت رجایی و باهنر را الگویی برای مسئولان در راستای خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: در هفته دولت علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در شهرستان گلپایگان، فرصتی برای بازگویی و اطلاع‌رسانی خدمات یک‌ساله ادارات مختلف به مردم فراهم شده است.

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودانه خدمت صادقانه و جهادی بودند

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودانه خدمت صادقانه و جهادی بودند و پیروی از راه و مرام این شهیدان بزرگ به گشایش افق‌های تازه برای پیشرفت و توسعه نظام کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر جامعه بر مدار واقعیت‌ها و سیاست‌گذاری‌هایی که در مسیر اهداف اسلام، اعتلای دینی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش رود، در تمام حوزه‌ها موفقیت‌ها حاصل خواهد شد.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مسئولان نظام در هر رده‌ای از مسئولیت که هستند وظیفه تدبیر و سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری بر اساس مصالح نظام و مردم را دارند.

کرامتی افزود: حرکت امام و شهدا نتیجه تعلق معنوی به خدا و انجام تکالیف شرعی و دینی است و امید می‌رود دولتمردان نظام نیز در مسیر ائمه اطهار و پیشوایان دینی با قدرت تمام حرکت کنند.

کد خبر 682373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.