۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
هندزفری گردنی جدید اوپو عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری گردنی Oppo Enco M33 با قیمت ۳۵ دلار در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو یک هندزفری گردنی جدید به نام Oppo Enco M33 در چین عرضه کرده است؛ این محصول جایگزین هندزفری Oppo Enco M32 است که سال گذشته وارد بازار شده است. هندزفری گردنی Oppo Enco M33 بیشتر شبیه هندزفری OnePlus Bullets Wireless Z2 است، دارای درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری است و خروجی صدای Hi-Fi را ارائه می‌دهد.

هندزفری گردنی Oppo Enco M33 از قابلیت ENC (حذف نویز محیطی) مجهز به هوش مصنوعی برای برقراری تماس پشتیبانی می‌کند. این محصول استاندارد IP55 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب مقاوم است و می‌توان از آن در حین ورزش یا حتی زیر باران استفاده کرد. هندزفری یادشده از بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد، به آسانی با دستگاه‌های مجهز به ColorOS جفت می‌شود و با یک کابل USB Type-A به Type-C عرضه می‌شود.

زمانی که قابلیت ANC هندزفری گردنی Oppo Enco M33 غیرفعال باشد با یک بار شارژ تا ۲۸ ساعت دوام می‌آورد، اما زمانی که این فناوری فعال باشد زمان شارژدهی آن ۲۰ ساعت خواهد بود. قیمت این محصول در چین ۳۵ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های مشکی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که هندزفری یادشده مانند نسل پیشین خود در روزهای آینده وارد بازارهای دیگر نیز شود.

کد خبر 682054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.