کسانی که به دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند، به اهداف خود نمی‌رسند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس شورای اسلامی دلخوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) به ملت شریف ایران اسلامی اظهار کرد: روز صنعت دفاعی را گرامی می‌دارم و به تمام مجاهدان، دانشمندان و ایثارگران صنایع دفاعی که با علم و عزم و باور خود حرکت می‌کنند و روز به روز قدرت صنایع دفاعی را افزایش می‌دهند، تقدیر می‌کنم و دست همه این عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

وی افزود: امروز به پشتوانه دانش جوانان خود تجهیزات و سلاح‌های دفاعی در کشور ساخته می‌شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد. دشمنان ملت ایران فهمیده‌اند که نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری در صنعت، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های دفاعی یا جاسوسی یا اقداماتی مانند آن، مانع پیشرفت فزاینده صنایع دفاعی کشور شوند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه یاد و خاطره هزار شهید وزارت دفاع و سه وزیر دفاع شهید، شهید چمران، شهید نامجو و شهید فکوری را گرامی می‌داریم، ادامه داد: ضروری است اشاره کنم که هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد، اما همان‌گونه که بارها گفته‌ام دولت و مجلس در کنار هم تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کنند و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در موضوعات مختلف، در تعامل با هم تا امروز موفق بوده‌اند.

وی مطرح کرد: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی و اختلاف‌اندازی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند، بدانند به اهداف خود نمی‌رسند و نمی‌توانند از کاه کوه بسازند، همچنین مردم عزیز بدانند تفاوت نظر و سلیقه طبیعت کار است و مهم این است که هم ما در مجلس و هم دوستان ما در دولت توانایی مدیریت این تفاوت‌ها را داریم و از آن برای پیشبرد بهتر امور استفاده خواهیم کرد.

قالیباف اظهار کرد: از همکارانم نیز می‌خواهم که ضرورت همدلی برای حل مسائل مردم را مدنظر قرار دهند و هوشیارانه عمل کنند و جز برای پیگیری مشکلات مردم، موضع‌گیری نکنند، حتماً رئیس‌جمهور و سایر دوستان در دولت هم این مهم را مورد توجه قرار می‌دهند و عده‌ای قلیلی که به دنبال کسب منافع شخصی و جناحی با اختلاف‌افکنی بین قوا هستند، از اهداف خود ناامید خواهند شد.

کد خبر 681766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.