بررسی اصلاحیه بودجه شهرداری در صحن شورای شهر کرمان

موضوع اصلاحیه بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ در صدوهفتمین نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان مطرح و به رای گذاشته شد تا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی شورا که امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در سالن جلسات شورا برگزار شد، پیرامون اصلاح بودجه شهرداری بحث و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه مقرر شد مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تکمیل، احداث و اجرای پارک‌های محله‌ای به ردیف طراحی و نظارت پروژه‌های عمرانی مربوط به بوستان‌های شهید باهنر، صانعی و ورودی جاده زرند اضافه شود، همچنین مبلغ پنج میلیارد ریال باید از محل احداث و ساماندهی بازارهای روز به بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان ساماندهی مشاغل شهری اختصاص پیدا کند.

در ادامه مقرر شد ۳۵ میلیارد ریال از ردیف بودجه تهیه طراحی طرح‌های محله گلبازخان به ردیف بودجه طراحی و احداث ساختمان شهرداری منطقه پنج انتقال داده شود.

در نشست شورای عمومی همچنین پیرامون کسر مبلغ پنج میلیارد ریال از محل نگهداری و تجهیز جایگاه‌های سی‌ان‌جی و افزودن به ردیف نوسازی ناوگان اتوبوسرانی بحث و تبادل نظر شد و مبلغ ۳۲ و ۲۴ میلیارد ریال به ترتیب از محل جدول‌گذاری بوستان‌های ترنج و نارنج و جدول‌گذاری بلوار عنایت‌الله حیدری به ردیف بودجه بوستان ۵۰۰ دستگاه اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 681589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.