بهسازی بیمارستان‌های قدیمی کوهرنگ در دستور کار قرار گیرد

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه انتظار می‌رود نوسازی و بهسازی بیمارستان‌های قدیمی کوهرنگ در دستور کار قرار گیرد، گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان کوهرنگ، زیرسازی و آسفالت راه‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری‌حسنوند امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شهر صمصامی نیازمند سالن ورزشی است و ورزشکاران این شهر به امکانات ورزشی نیاز دارند.

وی افزود: شهرستان کوهرنگ دارای جوان‌های تحصیل‌کرده و انقلابی است، از این‌رو استفاده از نیروهای توانمند بومی این شهرستان در پست‌های مدیریتی، به توسعه شهرستان و استان کمک می‌کند.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه پزشک متخصص در شهرستان کوهرنگ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دستگاه سونوگرافی شهرستان کوهرنگ به دلیل نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی شهرستان فارسان در حال استفاده است و بیشتر مردم در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ نیازمند امکانات بهداشتی و درمانی هستند و مجبور می‌شوند برای درمان بیماری مسافت‌های طولانی را تا مرکز استان یا استان‌های همجوار طی کنند.

عسگری‌حسنوند با بیان اینکه انتظار می‌رود نوسازی و بهسازی بیمارستان‌های قدیمی کوهرنگ در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان کوهرنگ، زیرسازی و آسفالت راه‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ از ضروریات است.

کد خبر 681586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.