راه شهدا، راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است / با حاملان سلاح غیرمجاز باید برخورد شود

جانشین فرمانده فراجا گفت: انقلاب اسلامی رویدادی است که موجب تسریع ظهور حضرت بقیه‌الله(عج) شده و در این مسیر راه این شهدا، راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که آرمان آن امنیت داخلی، مرزها و حتی امنیت مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار قاسم رضایی امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در آئین بدرقه و تشییع پیکر دو شهید مدافع امنیت فراجای اصفهان اظهار کرد: سجده شکر به جا می‌آوریم که مردم در مسیر این انقلاب از بهمن سال ۱۳۵۷ تا دوران دفاع مقدس و در ادامه آن تا امروز، با بصیرت از آرمان آن با جان دل حفاظت کرده‌اند و مسیر را گرامی می‌دارند.

وی افزود: شهدا با اهدای خون خود این شجره را آب‌یاری می‌کنند و در کنار آن‌ها، این ملت بزرگ این راه را گرامی می‌دارند و در این راستا شور و حالی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس وجود داشت، امروز بدون خدشه استمرار دارد که یک نعمت الهی است.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه این ملت شریف این‌گونه راه شهدا را پاس می‌دارند و در این مسیر شهدا زنده‌اند و مفهوم آیه قرآن در چنین صحنه‌هایی متجلی است، خاطرنشان کرد: اشتیاقی که در دوران دفاع مقدس در کشور و خصوصاً در شهر شهید و مجاهدپرور اصفهان وجود داشته همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز دو شهید گلگون را تشییع می‌کنیم، روزی این شهر ۳۷۰ شهید را هم‌زمان تشییع کرده که این موضوع برای آن سوی مرزها، مزدوران و هنجارشکنان پیام دارد.

اجازه سو استفاده به هنجارشکنان نباید داده شود

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه این انقلاب زنده است، بالنده پیش می‌رود و مردم با چنین گرامیداشت‌هایی این پیام را منتقل می‌کنند که ما بسترسازان ظهوریم، گفت: انقلاب اسلامی حادثه‌ای است که باعث تسریع ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) شده و در این مسیر راه این شهدا، راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که آرمان آن امنیت داخلی، مرزها و حتی امنیت مستضعفین جهان است.

رضایی با تاکید بر اینکه پیام این جمعیت آن است که ما پیرو راه شهداییم، ادامه داد: راه شهدا حفاظت، پاسداری و حراست از آرمان انقلاب اسلامی است و در این مسیر فرزندان این ملت در سازمان مقدس انتظامی در سراسر کشور از مرزهای گسترده تا مجامع مختلف داخلی به‌صورت شبانه‌روزی و در همه فصول از این آرمان دفاع می‌کنند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه ما در خدمت مردم و مجری قانون هستیم، ادامه داد: مأمور جز برای آرامش مردم کاری نکرده و در این راستا پیام بدرقه‌کنندگان شهدا به مسئولان ذی‌ربط از قانون‌گذاران تا مجریان این است که اجازه ندهید هنجارشکنان سوءاستفاده کنند.

تمام دستگاه‌ها مکلف به تقویت و حمایت از پلیس هستند

وی گفت: اگر مردم امروز حضور دارند و شهدا را بدرقه می‌کنند، حرف‌شان این است که تضعیف پلیس، تقویت مجرم است و در ادامه تقویت مجرم ضعیف کردن حقوق شهروندی است و در این راستا تمام دستگاه‌ها مکلف به تقویت و حمایت پلیس هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: این مقدار از سلاح غیرمجاز برای چیست؟ این هنجارشکنان با سلاح گرم مأموران را به شهادت رساندند و دلیل اینکه این سلاح‌های گرم به‌صورت غیرمجاز در اختیار آن‌ها است، چیست؟ افرادی که حامل و قاچاقچی سلاح هستند باید به اشد مجازات برسند.

رضایی با بیان اینکه تا چه زمانی محافظه‌کاری باید ادامه داشته باشد؟ پلیس مقتدر است و اقدام به موقع دارد اما وقتی با سلاح افراد را به قتل می‌رسانند و بعد از آن پلیس متوجه می‌شود، مسئله این است که با چه سلاحی فرد دیگر را به قتل رسانده و پلیس را به شهادت رسانده است؟ تصریح کرد: چرا افرادی که سلاح غیرمجاز دارند احساس ناامنی نمی‌کنند؟ قانون باید به‌گونه‌ای اجرا شود که افرادی که سلاح غیرمجاز دارد احساس ناامنی کند و این موضوع مطالبه این جمع و خانواده شهدا است.

کد خبر 681538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.