حال مصدومان حادثه حریق در ایوانکی مساعد است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: آخرین آمار مصدومان حادثه حریق کارخانه‌های تولید و تهیه مواد آرایشی در شهرک صنعتی ایوانکی چهار نفر است که هم‌اکنون در وضعیت مساعد به سر می‌برند.

کمال طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح روز گذشته پس از اعلام آتش‌سوزی وسیع در شهرک صنعتی ایوانکی که در نزدیکی شهرک صنعتی پایتخت و شهر پاکدشت قرار دارد، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از شهرهای سمنان، سرخه، گرمسار، پاکدشت و ورامین در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محله حادثه رساندند.

وی افزود: این حریق در همان ساعت اولیه حادثه مورد اطفای کامل قرار گرفت و کارگران مشغول در این واحدها بلافاصله از مکان مورد حریق توسط نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اینکه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندهی عملیات بحران آتش‌سوزی بلافاصله پس از وقوع حادثه به صورت میدانی در محل حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد: این حادثه چهار مصدوم داشت که توسط نیروهای اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شدند و هم‌اکنون وضعیت هر چهار مصدوم حادثه مساعد است.

طاهریان تصریح کرد: علت بروز حادثه همچنان در دست بررسی است و به محض مشخص شدن علت دقیق بروز حادثه اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایمنا، حادثه آتش‌سوزی روز یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰، در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی، در مجاورت پایتخت به وقوع پیوست که آتش این حادثه به دلیل مجاورت این واحد تولیدی با شرکت تولید فوم به سرعت گسترش پیدا کرد و حریق بزرگی را به وجود آورد.

کد خبر 681500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.