اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط‌خلوت زورگویان شود

رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط‌خلوت زورگویان شود.

به گزارش ایمنا، محمدباقرقالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد، یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره شد.

وی افزود: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و نیروهای مسلح کشور از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، به پشتوانه ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضدآمریکایی در سراسر جهان، به‌طور مستقیم نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

قالیباف بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا را حاصل سال‌ها غارت، کودتا و رفتارهای ضدانسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیا دانست و گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه خداوند متعال و قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد ایران دوباره حیاط‌خلوت زورگویان عالم شود.

کد خبر 681206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.