خودروی Aston DB12 Volante 2024 چه مشخصاتی دارد؟

مدل استاندارد خودروی Aston DB12 Volante 2024 با سقف پارچه‌ای در رنگ مشکی عرضه می‌شود، البته می‌توان آن را در رنگ‌های قرمز، آبی یا مشکی و نقره‌ای نیز تهیه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قرار است شرکت خودروسازی بریتانیایی استون مارتین جدیدترین خودروی کانورتیبل خود که DB12 Volante نام دارد را در کالیفرنیا به نمایش بگذارد. پرچمدار جدید کانورتیبل ممکن است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه شود. این محصول دارای سقف پارچه‌ای قابل تبدیل الکتریکی است که باز کردن آن ۱۴ ثانیه و بستن آن نیز ۱۶ ثانیه طول می‌کشد.

مدل استاندارد خودروی Aston DB12 Volante2024 با سقف پارچه‌ای در رنگ مشکی عرضه می‌‎شود، البته می‌توان آن را در رنگ‌های قرمز، آبی یا مشکی و نقره‌ای نیز تهیه کرد. این محصول مانند نسل پیشین خود از شاسی آلومینیومی بهره می‌برد، اما عناصر کلیدی مانند نقاط نصب بالای تعلیق عقب، اتصال جانبی و همچنین مهاربند متقاطع موتور اصلاح شده‌اند در نتیجه سفتی پیچشی آن نیز افزایش یافته است.

وزن خودروی Aston DB12 Volante2024 معادل ۱۷۹۶ کیلوگرم است. این محصول دارای یک سیستم فرمان برقی است، از یک موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V8 با قدرت ۵۰۰ کیلووات و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این موتور V8 توئین توربو به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با منبع ZF متصل می‎‌شود که محرک آن فقط به چرخ‌های عقب ارسال می‎‌شود. همچنین، ۳.۷ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت آن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد.

مجموعه‌ای از دیسک‌های چدنی ۴۰۰ میلی‌متری جلو و دیسک‌های ۳۶۰ میلی‌متری عقب، قدرت توقف خودروی Aston DB12 Volante2024 را تامین می‌کند. البته افراد می‌توانند ترمزهای کربن-سرامیکی را انتخاب کنند که عملکرد ترمزگیری را بهبود می‌بخشد. داشبورد این خودرو دارای یک نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با پشتیبانی از قابلیت Apple CarPlay و Android Auto است. همچنین، یک سیستم صدای فراگیر با ۱۱ بلندگو Browers & Wilkins ارائه می‎‌شود.

کد خبر 681015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.