ترخیص بیش از ۱۸ هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد

رئیس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از ۱۸ هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۴۵۹ تُن کود شیمیایی موردنیاز کشاورزان از بندر امیرآباد بهشهر انجام شده است.

وی افزود: پس از بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر امیرآباد و دستورات راهگشای وی برای تعیین تکلیف کالاهای موجود، با پیگیری دستگاه قضائی استان مازندران و تعامل و همراهی ادارات مرتبط، شاهد رفع مشکلات ترخیص اقلام مورد نیاز جامعه هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه همواره بر حمایت از تولید و توجه به کالاهای اساسی در راستای رفاه حال مردم، حساسیت و تاکید ویژه‌ای دارند که این مهم باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اهمیت کود شیمیایی برای تولید محصولات زراعی به قدری بالا است که امروزه حتی در سنتی‌ترین مراکز کشاورزی نیز شاهد استفاده از این فراورده‌ها هستیم.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: امیدوارم با نظارت دستگاه قضائی استان مازندران و تلاش دستگاه‌های مرتبط، گام بلندی در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و احقاق حقوق عامه برداشته شود.

منبع: میزان

کد خبر 680945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.