سقوط چند متری یک مرد از کوه / ۳ نفر در دیوارهای پرتگاهی کوه صفه محبوس شدند

رئیس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط و محبوس شدن چند نفر در دیواره‌های پرتگاهی کوه صفه خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۲۰ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ سقوط چند متری یک نفر از کوه صفه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شد، افزود: با رعایت تمام اصول ایمنی، فرد حادثه دیده به محل امن منتقل، تحویل عوامل اورژانس شد و عملیات مذکور ساعت ۱۰:۱۰ به پایان رسید.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساعت ۱۸:۳۵ روز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ حادثه محبوسی سه نفر شامل دو زن و یک مرد در دیواره‌های پرتگاهی کوه صفه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با رعایت تمام اصول ایمنی، افراد محبوس شده به محل امن منتقل شدند و این مأموریت ساعت ۲۲:۴۵ به پایان رسید.

کد خبر 680742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.