توسل به اهل بیت(ع) مانع از امتحان الهی نمی‌شود

آزاده دفاع مقدس گفت: درسی که ما از دوران اسارت دفاع مقدس و شکنجه‌های دوران طاغوت گرفتیم، این است که توسل به اهل بیت(ع) مانع از امتحان الهی نمی‌شود، هر کس ادعای مسلمانی دارد، باید طبق سنت الهی امتحان شود.

به گزارش ایمنا، اکبر خلیلیان امروز_ پنج شنبه بیست‌وششم مردادماه_ در نخستین یادمان تجلیل از ۶۰ آزاده سرافراز محلات منطقه دو شهرداری اصفهان در فرهنگسرای اسوه اظهار کرد: تمام شکنجه‌ها و رنج‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کمیته مشترک ساواک و دوران اسارت همگی مبتنی بر یک امتحان الهی بود.

وی با اینکه در زمان طاغوت و شکنجه‌های ساواک و حضور در سلول‌های انفرادی طاغوت بر این فرض بودیم که در انتهای چاه ۲۵۰۰ ساله قرار داریم و امیدی به آینده روشن نداشتیم، گفت: اما خدا ما را تا به امروز زنده نگه داشته تا پیروزی حق و از بین رفتن باطل و اهل باطل را از سال ۴۲ تاکنون ببینیم.

آزاده دفاع مقدس افزود: کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و فریاد آوردن آمریکا به این مملکت را سر می‌دهند، بدانند در سال‌های گذشته این کشورها حتی از دادن یک دست لباس به زندانیان انقلاب اسلامی ایران و اسرای دفاع مقدس که حداقل حقوق یک بشر و انسان است خودداری می‌کردند.

وی ادامه داد: درسی که ما از دوران اسارت دفاع مقدس و شکنجه‌های دوران طاغوت گرفتیم این است که توسل به اهل بیت (ع) مانع از امتحان الهی نمی‌شود، هر کس ادعای مسلمانی دارد باید طبق سنت الهی امتحان شود.

خلیلیان گفت: ما باید خود را برای آینده‌ای بسازیم که لحظه لحظه آن با امتحان‌های الهی همراه است و معیشت الهی بر غربالگری افراد مؤمن از غیر مؤمن، راستگویان از کاذبان، انقلابیون از غیر انقلابی‌ها و مسلمانان واقعی از غیر واقعی است.

در ادامه این زندان سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و اسیر دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعثی پرداخت و از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان گفت.

کد خبر 680684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.