دستگیری سارق اموال ۱۷ باغ در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری عامل سرقت اموال باغ‌های شهروندان با ۱۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از باغ‌های یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان نجف‌آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۷ فقره سرقت از باغ‌های شهروندان و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد و فرد مالخر نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مالکان باغ‌ها و ویلاها، نسبت به نصب قفل و حفاظ مناسب و تجهیزات ضدسرقت برای اماکن خود و استفاده از نگهبان مورد اعتماد اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 680653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.