گرما باز هم به اصفهان رسید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم استقرار جو پایدار تا اوایل هفته آینده روی استان است؛ بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی در بعدازظهر و عصر، وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار جو پایدار تا اوایل هفته آینده بر استان، افزود: از بعدازظهر فردا تا اوایل هفته آینده شاهد افزایش ابر به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 680629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.