وضعیت میدان بار فعلی همدان مطلوب نیست

دادستان همدان از مطلوب نبودن وضعیت میدان بار فعلی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خانجانی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه فسخ قرارداد اجرای پروژه میدان بار جدید امری ضروری بود، اظهار کرد: مدیریت در میدان بار جدید باید انجام شود، اما شهرداری مدیریت و نظارت مستقیمی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به اینکه بارها در خصوص فسخ قرارداد پروژه میدان بار اعلام نظر کرده‌ام، افزود: از شهرداری درخواست داریم فعالیت خود را در این خصوص آغاز کند و زمین جدیدی برای ساخت میدان بار جدید در نظر گرفته شود.

دادستان همدان ادامه داد: لازم است پیشنهاد کمیسیون مربوطه در شورای شهر برای ارائه زمین به خود کسبه میدان بار فعلی و مشارکت آنها با هدف ساخت میدان بار جدید در مکانی دیگر، پیگیری شود و این موضوعی است که خود نماینده غرفه‌داران وعده داده بود که در کمتر از یک سال آن را به سرانجام می‌رسانند.

وی با تاکید بر اینکه زمین باید در اختیار کسبه قرار داده و مدیریت به دست آنها سپرده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات میدان بار فعلی از جمله حضور معتادان در محل میدان بار قدیم و مشکل آب، وضعیت این میدان بار مطلوب نیست و باید هرچه سریع‌تر رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ اجرا و ماشین‌ شویی برای رفع بن بست موجود تخریب شود.

کد خبر 680588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.