ساماندهی معابر شهر آران و بیدگل مطالبه جدی شهروندان است

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه آسفالت و بلوک‌فرش معابر یکی از مطالبات مهم شهروندان است، گفت: عملیات بلوک‌فرش کوچه پردیسان یکم در مساحت ۶۵۱ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شده است.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقاد شهروندان از همزمان بودن نظافت پیست پیاده‌روی پارک توسط پاکبانان با پیاده‌روی شهروندان در پارک احمدآباد که موجب گرد و خاک می‌شود، اظهار کرد: مقرر شده است که از این پس نظافت پیست پیاده‌روی ساعت ۹:۰۰ انجام شود.

وی با بیان اینکه آسفالت و بلوک‌فرش معابر یکی از مطالبات مهم شهروندان است، افزود: عملیات بلوک‌فرش کوچه پردیسان یکم در مساحت ۶۵۱ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شده است.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: عملیات بلوک‌فرش کوچه پردیسان سوم با مساحت ۹۰۲ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل انجام شده است.

صانعی تصریح کرد: عملیات بلوک‌فرش کوچه‌های روبه‌رو و جنب حسینیه فخارخانه ناحیه دو با مساحت هزار و ۵۱۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی از اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه حجاب دوم، کوچه شهید مبینی با مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت کوچه روبه‌روی حسینیه چهارسوق واقع در خیابان افتخار الاسلام با مساحت ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل اجرا شد.

کد خبر 680488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.