آموزش رانندگان ناوگان مسافربری اصفهان در طرح اربعین حسینی

رئیس پلیس راه فرماندهی استان اصفهان از اعزام کارشناسان پلیس راه به پایانه‌های مسافربری برای آموزش رانندگان حاضر در طرح اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی و اعزام تعداد قابل توجهی از اتوبوس‌های مسافربری به استان‌های همجوار با مرز کشور عراق برای انتقال زائران، پلیس راه استان اصفهان طرح‌های ویژه‌ای را در این رابطه در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا و به منظور آموزش رانندگان ناوگان مسافربری و کنترل وضعیت اتوبوس‌های پیش‌بینی شده برای انتقال زائران اربعین حسینی، کارشناسان پلیس راه استان اصفهان به پایانه‌های مسافربری اعزام می‌شوند و نسبت به آموزش رانندگان و کنترل ناوگان حمل مسافر اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته با شروع طرح اربعین و برابر طرح راهور فراجا، تعدادی از واحدهای گشتی پلیس راه استان اصفهان به منظور تسهیل در عبور و مرور زائران حسینی به استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که با خودروی شخصی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی به استان‌های مورد نظر سفر می‌کنند، تابع قوانین راهنمایی و رانندگی باشند و با توجه به طولانی بودن مسیر، با صبر و حوصله رانندگی، هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه مسیر خودداری و پس از استراحت، اقدام به رانندگی کنند.

کد خبر 680404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.