رتبه‌بندی و صدور احکام جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی (معلمان) و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز خواهد شد. رتبه افرادی که اعتراض آنها وارد شده است، ارتقا پیدا می‌کند و رتبه جدیدی خواهند گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی اظهار کرد: میزان شهریه مدارس روی سایت مدارس غیردولتی قرار گرفته و اگر شهریه بیشتری دریافت شود، شهروندان نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند تا پیگیری انجام شود. چند مرکز در دولت پیش مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند، چراکه مدارس تطبیقی و دانش‌آموزان آنها خارجی هستند، اما این اقدام غیرقانونی است. به‌طور جد پیگیری‌ها در دستور کار است تا شهریه بازگردانده شود و در صورت تخلف، پلمب مرکز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این دولت، بالغ بر هزار مدرسه لغو مجوز یا دستور تعطیل موقت آنها صادر شده است، افزود: تدوین جامع منابع انسانی از جذب پذیرش تا نگهداشت، بازنشستگی و سایر موارد آموزش و پرورش است. تدوین سند جامع کار ضروری است و برنامه‌ریزی را راحت‌تر می‌کند و آینده را نشان می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام اتباع افغانستان تصریح کرد: مشکلات اتباع تاکنون حل شده و از الان به بعد نیز در چارچوب قوانین مشکلات آنها حل خواهد شد. گروهی از اتباع که شناسه مهاجر و کد مخصوص را از وزارت کشور اخذ نکرده‌اند، باید آن را اخذ کنند، چراکه شرط ثبت‌نام است و محدودیتی برای ثبت‌نام آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: دو هفته دیگر اجلاس بزرگ مدیران مدارس در سراسر کشور برگزار می‌شود. در تهران نیز ۴ هزار مدیر مدرسه دور هم جمع می‌شوند و برای آمادگی برای سال جدید فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند. رتبه‌بندی (معلمان) و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود. رتبه افرادی که اعتراض آنها وارد شده است، ارتقا پیدا می‌کند و رتبه جدیدی خواهند گرفت.

کد خبر 680324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    یازده سال انتظار رتبه های ناروا اعتراضات فراوان قول هایی که داده شد عاقبت چی .جوجه هارو پاییز می شمارند .