افزایش ۲۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از افزایش ۲۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری افزایش ۲۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر را در شهرستان آران و بیدگل شاهد بودیم.

وی افزود: امسال با اجرای طرح محله‌محور، دستگیری خرده‌فروش ۸۰ درصد افزایش و همچنین توقیف خودرو مواد مخدر افزایش ۲۰ درصدی و موتورسیکلت ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل تصریح کرد: امسال از سگ‌های موادیاب برای تجسس در شهرستان استفاده کردیم که در نتیجه آن سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و ۱۰ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کلاهبرداری اخیر در حوزه وام خانگی در آران و بیدگل که ۳۵۰ نفر شاکی دارد، گفت: کلاهبرداری اخیر در زمینه اعطای وام خانگی ۳۵۰ نفر شاکی دارد که در آن مبلغ ۷۰ میلیارد تومان جابجایی مالی شده است.

هاشم‌زاده با اشاره به تصادفات شهرستان آران و بیدگل گفت: تصادفات دومین عامل مراجعه به پلیس در آران و بیدگل است که بیشترین علت آن عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم است.

وی تاکید کرد: جهت برخورد با موتورسیکلت‌سوارانی که قانونمند نیستند تمهیداتی را اتخاذ کرده‌ایم و بالغ بر ۱۰۰ موتورسیکلت به علت نصب اگزوز شکاری و ناهنجار توقیف شده است.

وی با اشاره به تمهیدات پیشگیرانه تصادفات خاطرنشان کرد: امسال کاهش ۳۲ درصدی فوتی در اثر تصادف نسب به سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل رقم خورده است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل در ادامه با اشاره به افزایش کشف ۴۳ درصدی سرقت در این شهرستان گفت: بیشتر سرقت در شهرستان از اماکن خصوصی و املاک نیمه‌ساز است که نسبت به سال گذشته آمار دستگیری‌ها در حوزه سرقت ۱۵ درصد و کشف سرقت ۴۳ درصد افزایش است.

وی با اشاره به چند کلاهبرداری بزرگ در ماه‌های اخیر اظهار کرد: چندین کلاهبرداری بزرگ در ماه‌های اخیر در شهرستان انجام شده که شناسایی شده‌اند و بالای ۹۵ درصد از مبالغ برداشتی از حساب‌های شهروندان از طریق کلاهبرداری اینترنتی به مردم بازگردانده شده است.

هاشم‌زاده افزود: کلاهبرداری اخیر در زمینه اعطای وام خانگی ۳۵۰ نفر شاکی دارد که در آن مبلغ ۷۰ میلیارد تومان جابجایی مالی شده است.

به گفته وی یکی از مشکلات ما در حوزه کلاهبرداری اعتماد سرمایه‌داران به برخی حسابداران است که در یک مورد به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان دستگیر شد و مبلغ استرداد داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: امسال ۹ نفر از سارقان منزل، سه نفر سارق مغاره، یک باند موتورسیکلت سه نفره از قم در شهرستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی پرونده‌های پلیس فتا گفت: از مردم می‌خواهیم هوشیارانه عمل کنند و از در اختیار گذاشتن اطلاعات و اموال خود به سواستفاده کنندگان بپرهیزند.

کد خبر 680188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.