محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته / احتمال یک‌طرفه شدن چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا روز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ ادامه خواهد داشت. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج _ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده چالوس، افزود: در این محور تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌ طرفه خواهد بود. در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اضافه کرد: در محور هراز نیز پیش‌بینی شده تا از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیک، این محور از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه شود؛ همچنین تردد تمام تریلرها از این محور کماکان ممنوع است و در مورد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز این ممنوعیت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد. رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

کد خبر 680156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.