۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
تداوم کاهش دمای هوا در اصفهان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به تداوم کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در بیشتر مناطق اصفهان، گفت: در روز جمعه هفته جاری در نیمه غربی و وقت شنبه بیست‌وهشتم مردادماه در بیشتر مناطق گاهی افزایش ابر نیز خواهیم داشت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم شرایط پایداری جو تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق صاف گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد نیمه شرقی احتمال گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری در نیمه غربی و وقت شنبه بیست‌وهشتم مردادماه در بیشتر مناطق گاهی افزایش ابر نیز خواهیم داشت.

وی کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 680128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    خوانسارواقعآ خنکه وشبها اگربگم سرده بیراه نگفتم چون پنجره ها بسته وبازم با پتو میخوابیم