خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴ دارای یک پیشرانه سه‌موتوره با قدرت ۱۲۳۴ اسب بخار و ۱۴۳۰ پوند فوت است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروی لوسید ایر سافایر (Lucid Air Sapphire 2024) دارای یک پیشرانه سه‌موتوره با قدرت ۱۲۳۴ اسب بخار و ۱۴۳۰ پوند فوت است که آن را در جهان به قدرتمندترین سدان با چهار در، تبدیل کرده است. این خودرو در عرض ۱.۸۹ ثانیه به سرعت به ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد که یک‌دهم سریع‌تر از تسلا مدل S Plaid است.

خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴، به لطف طراحی سه موتوره پایداری چشمگیری را ارائه می‌دهد به طوری که یک موتور تکی در محور جلو و یک جفت موتور در قسمت عقب آن تعبیه شده است که هر کدام یک چرخ را کنترل می‌کنند. خودروی یادشده دارای یک نمایشگر ۳۴ اینچی است که اطلاعات خاص مانند به‌روزرسانی آب‌وهوا را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴ می‌تواند با یک بار شارژ ۴۲۷ مایل را طی کند که در مقایسه با مسافت ۴۶۹ مایلی طی شده توسط Grand Touring trim کمی پایین‌تر است. باتری ۱۱۸ کیلووات ساعتی خودروی یادشده فقط در عرض ۱۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد شارژ می‎‌شود، این باتری از حداکثر شارژ سریع ۳۰۰ کیلووات بهره می‌برد.

رقیب اصلی خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴، خودروی تسلا مدل S Plaid است که شتاب کمتری از آن دارد و میزان شارژدهی آن نیز کمتر ارزیابی شده است، البته قیمت خودروی تسلا صدها دلار ارزان‌تر از لوسید است که از ۱۰۸ هزار و ۴۹۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۳۲ هزار و ۹۹۰ دلار با تجهیزات کامل افزایش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که خودروی لوسید ایر سافایر ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های سیستم تعلیق و ترمز جامع‌تری دارد و تجربه رانندگی بهتری را ارائه می‌دهد.

کد خبر 680030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.