گرفتار شدن مغنی در چاه ۴۰ متری / تصادف خودروی سواری سوناتا و محبوس شدن ۲ نفر

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان از دو حادثه گرفتار شدن یک مغنی در چاه ۴۰ متری و تصادف خودروی سواری سوناتا خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۰ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ گرفتار شدن یک مغنی در چاه ۴۰ متری به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور در خیابان قدس رخ داده بود، افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره هشت به محل حادثه اعزام شد و مأموران اعزامی پس از حضور در محل حادثه با استفاده از سیلندرهای هوارسان، مغنی را که در پی کمبود هوا دچار مشکل شده بود از درون چاه بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: ساعت ۴:۳۰ امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ حادثه تصادف خودروی سواری سوناتا و محبوس شدن دو نفر در آن به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور انتهای اتوبان شرق و در محدوده پل شاهد رخ داده بود، ادامه داد: ️ بلافاصله اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند، پس از حضور در محل حادثه نسبت به رهاسازی مصدومان اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

کد خبر 680009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.