تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با کمیته نظارتی شورای اسلامی این کلان‌شهر، از ۱۰ نفر اول تماس گیرنده با سامانه ۱۳۷ این منطقه با حضور اعضای کمیته نظارتی، رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی و رئیس کمسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی، همچنین رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تجلیل به‌عمل آمد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نخستین مراسم تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو با عنوان «یارانِ شهر» به میزبانی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان و در سالن جلسات این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم از شهربانان ارشد منطقه که رکورددار تماس با ۱۳۷ بودند و بیشترین تعامل و همکاری را با سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت همگانی داشتند، تجلیل شد.

تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو در منطقه ۱۱ اصفهان

وی با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) جامع‌ترین نرم‌افزار ارتباط مردمی کشور است، افزود: حیطه فعالیت سامانه ۱۳۷، پاسخگویی به تمام درخواست‌های شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این سامانه برای هر پیام، زمان‌هایی تعریف می‌شود که در صورت گذشت از این زمان‌ها، هشدارهای لازم به اپراتور مرکز داده می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان، درصدد رفع مشکل اعلام شده توسط شهروندان برآید.

کد خبر 679885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.