خودروی نیسان X-Trail 2023 چه ویژگی‌هایی دارد؟

قیمت خودروی نیسان X-Trail 2023 در مقایسه با نسل پیشین خود، بین ۳۸۷۵ و ۵۶۱۵ دلار افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل چهارم نیسان X-Trail سرانجام در سه ماهه چهارم سال گذشته با قیمت ۳۷۲۵۰ دلار وارد بازار استرالیا شد، مدل هیبریدی آن نیز اوایل سال جاری عرضه شد. به تازگی نیز مدل جدید X-Trail بیش از دو سال پس از رونمایی جهانی آن در بازار ایالات متحده با قیمت بالاتر همچنین فناوری پیشرفته‌تر در اختیار افراد قرار گرفت.

در واقع، شرکت نیسان از X-Trail جدید خود به عنوان پیشرفته‌ترین خودروی SUV خود تا به امروز یاد می‌کند. این محصول در نسخه e-Power نیز به فروش می‌رسد. خودروی نیسان X-Trail2023 با تویوتا RAV4، مزدا CX-5، میتسوبیشی Outlander، کیا اسپورتیج و هیوندای توسان به رقابت می‌پردازد.

قیمت خودروی نیسان X-Trail2023 در مقایسه با نسل پیشین خود، بین ۳۸۷۵ و ۵۶۱۵ دلار افزایش یافته است. شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که دلیل این اتفاق افزایش قیمت مواد خام و هزینه‌های حمل‌ونقل است. مدل استاندارد این محصول از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که ۱۳۵ کیلووات قدرت، دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌کند.

ظرفیت یدک‌کشی خودروی نیسان X-Trail2023 نسبت به مدل پیشین خود افزایش یافته است و به ۲۰۰۰ کیلوگرم رسیده است. نسخه هیبریدی این محصول دارای یک موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر ۱۰۵ کیلوواتی و ۲۵۰ نیوتن متری با فناوری تراکم متغیر است. این فناوری به صورت مستقیم چرخ‌ها را به حرکت در نمی‌آورد و به یک ژنراتور متصل می‎‌شود که می‌تواند موتورهای الکتریکی ۱۵۰ کیلوواتی جلو و ۱۰۰ کیلووات عقب را از طریق یک انورتر تغذیه کند و با استفاده از یک بسته باتری ۱.۸ کیلووات ساعتی شارژ می‎‌شود.

از جمله ویژگی‌های خودروی نیسان X-Trail2023 می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، AEB معکوس، هشدار خروج از خط، نور بالا اتوماتیک، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک عقب و هفت کیسه هوا اشاره کرد.

کد خبر 679796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.