تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین به سیستم AVL

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه خرید و نصب ۱۵۰ دستگاه ردیاب روی اتوبوس‌های ناوگان با هدف مدیریت بهینه از خرداد تا مردادماه امسال انجام شده است، گفت: طی دو سال گذشته تجهیز ناوگان به سیستم AVL، از ۴۲ دستگاه به ۱۵۰ دستگاه افزایش پیدا کرد.

سیدمهدی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: در راستای تغییر و اصلاح فرآیندهای سازمانی، ایجاد درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیرضروری سازمان اتوبوسرانی اقدامات اصلاحی را طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ انجام داد.

وی افزود: ترمیم، اصلاح و رنگ‌آمیزی سایه‌بان‌های سطح شهر به ارزش حدود دو میلیارد ریال و ترمیم و اصلاح خسارات وارد شده به ایستگاه‌ها در اغتشاشات سال گذشته، با هزینه‌ای حدود ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از واگذاری مجتمع تعمیرگاهی به صورت اجاره با صرفه‌جویی سالانه حدود ۸.۴ میلیارد ریال در سال خبر داد و خاطرنشان کرد: کارواش اتوماتیک و توشویی اتوبوس‌ها راه‌اندازی شده است.

تقوی تصریح کرد: به‌روزرسانی قراردادهای پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری شرکت گارنو در سامانه جامع حمل‌ونقل (BIS)، به‌روزرسانی قراردادهای پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری شرکت پاسارگاد AFC-AVL و به‌روزرسانی قراردادهای خرید و حمل و توزیع گازوئیل از اقدامات انجام شده در سال جاری است.

وی گفت: خرید و تعویض سه هزار صندلی اتوبوس در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان از اردیبهشت تا مردادماه ۱۴۰۲ سال جاری انجام شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه خرید و نصب ۱۵۰ دستگاه ردیاب روی اتوبوس‌های ناوگان با هدف مدیریت بهینه از خرداد تا مردادماه امسال انجام شده است، افزود: طی دو سال گذشته تجهیز ناوگان به سیستم AVL، از ۴۲ دستگاه به ۱۵۰ دستگاه در سال جاری افزایش پیدا کرد.

کد خبر 679730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.