دو مصدومیت بزرگ،‌ معضل بزرگ مادریدی‌ها

مصدومیت شدید کورتوا و میلیتائو در ابتدای فصل باعث شده است تا مدیران رئال مادرید تمام تلاش خود را برای جذب جایگزین پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه چلسی پیشنهاد رئال مادرید را به بایرن مونیخ ترجیح داده و آماده انتقال به جمع کهکشانی‌ها است.

پس از اعلام خبر مصدومیت کورتوا و از دست دادن حداقل ۹ ماه از فصل به دلیل پاره شدن رباط صلیبی، مدیران باشگاه اسپانیایی به فکر جایگزینی، گلر بلژیکی خود در این فصل شدند. دوری تیبو کورتوا از میادین که از ارکان اصلی رئال مادرید در موفقیت سال‌های اخیر محسوب می‌شود، می‌تواند ضرر زیادی به باشگاه مادریدی بزند، در همین راستا، مادریدی‌ها به فکر جذب دروازه‌بان اسپانیایی چلسی هستند.

بلافاصله پس از مصدومیت کورتوا، سران باشگاه رئال مادرید به فکر جذب یک دروازه‌بان جایگزین افتادند و داوید دخیا به همراه یاسین بونو، گزینه‌های اصلی مادریدی‌ها بودند. با این حال مذاکرات بعدی نشان داد که دروازه‌بان اسپانیایی بیش از همه مورد توجه پرز است.

مصدومیت کورتوا تنها مشکل اخیر رئال مادرید نبوده و ادر میلیتائو، ستاره برزیلی این باشگاه نیز دچار مصدومیتی شبیه به کورتوا شده است. پیش‌بینی می‌شود که این مدافع برزیلی حداقل ۶ ماه از فصل جاری را از دست بدهد.

مصدومیت دو مهره مهم دفاعی رئال یعنی کورتوا و میلیتائو و از دست دادن حداقل ۶ ماه از فصل باعث شده است تا مدیران باشگاه اسپانیایی در خط دفاعی احساس خطر کنند و برای آنها به دنبال جایگزین باشند.

گفته شده است که کپا با رئال مادرید به توافق نهایی رسیده است و با قراردادی یک‌ساله راهی مادرید خواهد شد. مدیران رئال مادرید برای جانشینی میلیتائو هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌اند اما امیدوارند سرخیو راموس، ستاره سابق رئال مادرید دوباره به خانه خود بازگردد. کاماوینگا نیز گزینه‌ای جدی برای جانشینی میلیتائو در خط دفاعی محسوب می‌شود.

کهکشانی‌ها شنبه هفته آینده در دومین هفته از رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا خواهند رفت و به احتمال زیاد جانشینان کورتوا و میلیتائو در آن بازی مشخص خواهند شد.

کد خبر 679715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.