افزایش بیش از ۸۵ درصدی پیش‌ثبت‌نام انتخابات اصفهان نسبت به دوره گذشته

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان نسبت به ثبت‌نام دوره گذشته، افزایش بیش از ۸۵ درصدی داشته و حضور اقشار مختلف در این مرحله بسیار جدی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری، در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد: طبق روال یکشنبه‌های هر هفته جلسه استانی ستاد انتخابات برگزار و آمادگی استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه فرمانداران دو شهرستان لنجان و مبارکه نیز حضور داشتند و گزارش کاملی از آمادگی این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات ارائه شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: آمادگی این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات بسیار خوب است و همه عواملی که باید برای برگزاری انتخابات آماده باشد، در حال پیگیری است.

وی با اشاره به آخرین روز پیش‌ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام متقاضیان از شانزدهم مردادماه آغاز شد و ساعت ۱۸:۰۰ امروز به پایان می‌رسد؛ همچنان بر این موضوع تأکید می‌کنیم که به هیچ‌وجه این زمان تمدید نخواهد شد.

جان‌نثاری اظهار کرد: از افرادی که قصد حضور در رقابت‌های انتخاباتی دارند، دعوت می‌کنیم در مهلت مقرر پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند زیرا در غیر این صورت امکان ثبت‌نام نهایی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان نسبت به ثبت‌نام دوره گذشته، افزایش بیش از ۸۵ درصدی داشته و حضور اقشار مختلف در این مرحله بسیار جدی است.

معاون سیاسی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در شهرستان خمینی‌شهر بیشترین درصد پیش‌ثبت‌نام مربوط به زنان بوده و آمار حضور جوانان نیز بسیار قابل توجه و نشان‌دهنده نشاط اجتماعی و سیاسی در جامعه است.

کد خبر 679538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.