سرمایه‌گذاری لیورپول برای تحقق هدف صفر کربن

دولت بریتانیا بودجه‌ای یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری را در اختیار اعضای شورای شهر لیورپول به منظور کاهش انتشار کربن قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۲۱ طرحی به ارزش یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون پوند و با هدف کمک به دولت بریتانیا برای تحقق اهداف صفر خود اجرا شد که مزایای مثبت بی‌شماری را به دنبال داشت. موفقیت‌آمیز بودن این پروژه، دولت بریتانیا را بر آن داشت تا بودجه‌ای یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری را در اختیار اعضای شورای شهر لیورپول به‌منظور کاهش انتشار کربن قرار دهد که مدیران از تخصیص آن به اپراتور آرنا برای تحقق هدف صفر انتشار کربن از مرکز تا سال ۲۰۳۰ خبر داده‌اند. لیورپول آرنا، مرکزی سرپوشیده و چندمنظوره در لیورپول انگلستان است که در آن رویدادهای مختلفی مانند موسیقی زنده، تئاتر و رویدادهای ورزشی برگزار می‌شود.

اجرای پروژه‌های دوستدار انرژی پاک

بودجه جدیدی که در اختیار اپراتور آرنا قرار خواهد گرفت، یکی از ۱۸۰ سرمایه‌گذاری‌های دولت برای تحقق هدف صفر انتشار کربن و اجرای پروژه‌های دوستدار انرژی پاک خواهد بود که برای جایگزینی آبگرمکن‌های لیورپول آرنا و سالن اجتماعات مجاور آن با پمپ‌های گرمایشی مجهز به منبع بادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرمایه‌گذاری لیورپول برای تحقق هدف صفر کربن

معماران پروژه پیش‌بینی کرده‌اند که اجرای این استراتژی به ذخیره ۴ هزار و ۲۰۰ تن کربن در تمام طول پروژه منجر شود، ضمن این‌که هزینه‌های مربوط به مقابله با انتشار کربن و نگهداری از آبگرمکن‌های قدیمی را به حداقل خواهد رساند.

حفظ محیط زیست، افزایش پایداری و مبارزه با تغییرات اقلیمی به عنوان مهم‌ترین اهداف برای اجرای پروژه جدید در لیورپول آرنا اعلام شده است، ضمن این‌که مدیران مدعی شده‌اند پیش از این نیز با اجرای رویکردهای مشابه، در کاهش انتشار کربن در منطقه بسیار موفق عمل کرده‌اند. این افراد در نظر دارند از این پس نیز همواره به پیاده‌سازی تدابیری با بیشترین تغییرات مثبت در کاهش انتشار کربن بپردازند و تحولات چشمگیری را رقم بزنند.

سرمایه‌گذاری لیورپول برای تحقق هدف صفر کربن

کد خبر 679289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.