کامیون‌های برقی ولوو با برد طولانی‌تر معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کامیون‌های ولوو از باتری‌های جدید و قدرتمندتری بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Volvo Trucks باتری‌های جدید و قدرتمندی برای کامیون‌های برقی متوسط خود مانند Volvo FL و Volvo FE معرفی کرده است. این شرکت اعلام کرده است که باتری‌های جدید ۴۲ درصد ظرفیت انرژی بیشتری را ارائه می‌کنند که می‌توانند برد کامیون‌های برقی Volvo FL و Volvo FE را به ترتیب تا ۴۵۰ و ۲۷۵ کیلومتر افزایش دهند.

کامیون‌های یادشده اکنون می‌توانند انواع مسیرها را در مناطق شهری طی کنند و وظایفی مانند حمل زباله یا کارهای مربوط به ساخت‌وساز شهری را انجام دهند. در این صورت، به حمل‌ونقل شهری آرام‌تر و سریع‌تر کمک قابل‌توجهی می‌‎شود. ظرفیت بالاتر به این معنا است که باتری‌های کمتری برای تامین انرژی مشابه مورد نیاز است.

شرکت Volvo Trucks اعلام کرده است که کامیون‌های برقی با برد تا ۴۵۰ کیلومتر آماده جایگزین شدن کل ناوگان کامیون‌های دیزلی شهری هستند. کامیون‌های Volvo FL و Volvo ef حداقل آلایندگی و سروصدا را تولید می‌کنند که به نفع آب‌وهوا، رانندگان و همه افرادی است که در شهر زندگی می‌کنند و جابه‌جا می‌‎شوند. با جایگزین کردن این کامیون‌های الکتریکی با استفاده از انرژی سبز در یک مسیر معمولی، میزان تولید کربن‌دی‌اکسید در هر سال ۳۰ تن کاهش پیدا می‌کند.

کامیون‌های Volvo FL و Volvo FE الکتریکی به روزشده هم‌اکنون برای تحویل در فصل پاییز ۲۰۲۳ قابل سفارش هستند. از زمانی که شرکت ولوو تولید کامیون‌های تمام الکتریکی خود را از سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، تقریباً ۵۰۰۰ کامیون برقی در ۴۰ کشور در سراسر جهان به فروش رسانده است. هدف شرکت تولیدکننده این است که نیمی از کل فروش جهانی کامیون تا سال ۲۰۳۰ میلادی الکتریکی باشد.

کد خبر 679258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.