۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
مانیتور گیمینگ AOC رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ AOC Q27G2SD با نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت AOC از یک مانیتور گیمینگ جدید به نام AOC Q27G2SD در بازار جهانی رونمایی کرد. این محصول دارای پنل ۲۷ اینچی IPS با نرخ نوسازی و دقت رنگ بالا است، بنابراین برای اهداف گیمینگ و کارهای خلاقانه مناسب است. مانیتور یادشده با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مانیتور گیمینگ AOC Q27G2SD دارای زمان پاسخ‌دهی سریع یک میلی‌ثانیه (MPRT) یا چهار میلی‌ثانیه (GtG) است، بنابراین تجربه چندرسانه‌ای و بازی‌های روان‌تری ارائه می‌دهد. زاویه دید گسترده این محصول ۱۷۸ درجه است و ۱۰۸ درصد طیف رنگی NTSC، 126 درصد sRBG و ۹۹ درصد DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ AOC Q27G2SD دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4و یک پورت DisplayPort 2.2 است، اما فاقد هاب USB است و با منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت کار می‌کند. مانیتور یادشده با پایه استاندارد VESA 100 * ۱۰۰ میلی‌متر عرضه می‌شود که قابل نصب روی دیوار است. پایه این محصول امکان تنظیم ارتفاع تا ۱۳۰ میلی‌متر و زاویه چرخش تا ۳۰ درجه را در اختیار افراد قرار می‎‌دهد. وزن مانیتور بدون پایه ۴.۶ کیلوگرم و با پایه ۵.۷ کیلوگرم است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه مانیتور گیمینگ AOC Q27G2SD در دسترس قرار نگرفته است، اما گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول با قیمت تقریباً ۲۰۸ دلار وارد بازار چین می‎‌شود.

کد خبر 679236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.