لزوم رفع حل معضل خام‌فروشی در استان سمنان

امام جمعه سمنان گفت: در استان هنوز معضل خام‌فروشی وجود دارد که باید با پیوند صنایع کوچک با یکدیگر و تبدیل به صنایع بزرگ، این موضوع برطرف شود و برای جوانان باعث اشتغال‌زایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه بیستم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با اشاره به روزهای پایانی مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جای افرادی است که توان اجرای مسئولیت داشته باشند، زیرا جایگاه مجلس در نظام اسلامی بسیار حساس و مهم است.

وی افزود: از تمام اشخاص دلسوز و توانمند و افرادی که دغدغه نظام اسلامی را دارند، دعوت می‌کنیم تا وارد میدان انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند که این حرکت باعث افزایش مشارکت شده و باید از این ظرفیت استفاده شود.

امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بیست‌ویکم مرداد ماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک و ابراز امیدواری از نتیجه‌بخش بودن افتتاح و اجرای طرح و برنامه‌های مختلف در سفر روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان، خاطر نشان کرد: در استان هنوز معضل خام‌فروشی وجود دارد که باید با پیوند صنایع کوچک با یکدیگر و تبدیل به صنایع بزرگ، این موضوع برطرف شود و برای جوانان باعث اشتغال‌زایی شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تصریح کرد: آزادگان استقامتی داشتند که با صبر زینبی همراه بوده است و ما هر چه از آن‌ها قدردانی کنیم، باز هم نمی‌توانیم حق آن‌ها را ادا کنیم.

کد خبر 679151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.