ارتقای زیرساخت‌های شهرستان مبارکه نیازمند توجه ویژه است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری و روستایی از جمله بهداشت و درمان، راه‌ها و اشتغال در این شهرستان صنعتی بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروین صالحی، امروز _پنجشنبه، نوزدهم مردادماه_ به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‌های گذشته به زیرساخت‌های این شهرستان کمتر توجه شده است و در آینده باید در این زمینه بیشتر کار شود.

وی افزود: راه‌ها از زیرساخت‌های اساسی برای توسعه شهرها محسوب می‌شوند و توجه ویژه به احداث و بازسازی راه‌ها کاهش تصادف‌های رانندگی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغال یکی دیگر از مبانی زیرساختی و نیازمند توجه در این شهرستان است. نرخ بیکاری شهرستان مبارکه در ابتدای این دوره مجلس حدود ۱۵ درصد بود، اما با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در زمان حاضر به زیر هفت درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مهاجرت زیادی از نقاط دیگر استان و کشور به مبارکه انجام می‌شود که همین مسئله موجب تشدید آمار بیکاری در این شهرستان شده است.

صالحی با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمانی در مبارکه تصریح کرد: برخی مناطق روستایی این شهرستان در ابتدای دوره مجلس یازدهم از داشتن خانه بهداشت محروم بودند. باید روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی را از یک جریان پوپولیستی و عوام‌گرایانه به سمتی ببریم که نتیجه آن نصیب مردم شود.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه و تلاشم برای رفع مسائل شهری و شهرستانی مردم بوده است، گفت: نیازهای مردم این شهرستان بسیار زیاد است و هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم جوابگوی نیازهای مردم باشیم و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد رئیس جمهور و دولت سیزدهم اظهار کرد: زحمات زیادی از طرف رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در این دوره کشیده شده است. دولت از بدنه قوی و خوبی برخوردار است، اما یک صدایی در بخش اقتصادی دولت وجود ندارد و به جایگاه مورد انتظار و ایده‌آل نرسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که بخش نظامی کشور با هم‌صدایی از قوت و قدرت بالایی برخوردار شده است، در بخش اقتصادی هم با هم‌صدایی می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. تغییر وزرا و فعالیت‌هایی که دولت در راستای ارتباط با کشورهای منطقه و سایر کشور در پیش گرفته برای رونق اقتصادی کشور راهگشا است.

کد خبر 679026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.