بیمه سلامت از هیچ حمایتی در خصوص جوانی جمعیت دریغ نخواهد کرد

‌مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی جمعیت، چتر حمایتی خود را بر درمان ناباروری گرفته و پوشش خوبی برای هزینه‌های زایمان و هزینه‌های درمان فرزندان به دنیا آمده ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری با حضور در بیمارستان شهید بهشتی با عیادت از چهارقلوهای تازه به دنیا آمده با پدر این نوزادان گفت‌وگو و اظهار کرد: این زوج از حمایت‌های سازمان بیمه سلامت در خصوص درمان ناباروری برخوردار بوده و خداوند به آن‌ها چهار فرزند عطا کرده است.

وی با بیان اینکه میزان حمایت بیمه سلامت در درمان ناباروری این زوج ۱۰۵ میلیون ریال بوده است، افزود: تمام هزینه‌های زایمان مادر و بستری و درمان نوزادان تا زمانی که بستری هستند را این اداره کل پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه‌های بستری و زایمان مادر بوده که تمام هزینه‌ها به صورت رایگان انجام شده است؛ هر چهار نوزاد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و از خدمات سازمان بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در راستای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی جمعیت، چتر حمایتی خود را بر درمان ناباروری گرفته و پوشش خوبی برای هزینه‌های زایمان و هزینه‌های درمان فرزندان به دنیا آمده ایجاد کرده است.

رضا حیدری، پدر چهارقلوهای تازه متولد شده نیز در این دیدار گفت: تحت پوشش بیمه روستاییان بیمه سلامت ایران هستیم و هزینه‌های زایمان توسط بیمه پرداخت شده است.

کد خبر 678913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.