اردبیل با چینگ‌های چین خواهرخوانده شدند

انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری بین استان اردبیل و استان چینگ‌های کشور چین از برکات رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و خواهرخواندگی اردبیل با مرکز استان چینگ‌های یکی از بندهای این تفاهم‌نامه بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در بازدید از یکی از خبرگزاری‌های مستقر در استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از برکات رویداد اردبیل ۲۰۲۳ که این شهر را در سال‌جاری میلادی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو معرفی می‌کند، انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری بین استان اردبیل و استان چینگ‌های کشور چین بود که با حضور مقامات مرتبط دو کشور محقق شد.

وی افزود: خواهرخواندگی اردبیل با مرکز استان چینگ‌های یکی از بندهای این تفاهم‌نامه بود که در حوزه مدیریت شهری و گردشگری منعقد شد و تلاش می‌کنیم در استمرار این همکاری‌ها در زمینه ایجاد شده حضور پنج هزار نفر از گردشگران چینی در اردبیل را فراهم کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: بعد از برگزاری برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در ماه‌های گذشته هر روز شاهد حضور گردشگرانی از کشورهای خارجی به ویژه چین و ترکیه در استان اردبیل هستیم که تلاش می‌کنیم طبق تفاهم‌نامه جدید ماندگاری این گردشگران در اردبیل را افزایش دهیم.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش با پرداخت به اهمیت خبر و رسانه تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و حرفه‌ای نقش بارزی در پیشبرد امور و انعکاس خدمات دولت و نشان دادن نواقص دارند و رسالت سنگینی در راستای توسعه و عمران استان و کشور به دوش گرفته‌اند.

محمدی ادیب ارتباط سازنده خبرنگاران با روابط عمومی‌ها را در تولید و انتشار محتواهای خبری مفید برای مردم با اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری‌های خبرنگاران با واحد روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کارها و خدمات انجام شده به خوبی به سمع و نظر مردم برسد.

کد خبر 678799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.