بهبود قابلیت دسترسی به حمل‌ونقل در لندن

شرکت حمل‌ونقل، پایتخت بریتانیا، در نظر دارد از فناوری برای بهبود تجربه سفر کاربران وسایل نقلیه عمومی بهره بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساکنان لندن از این پس بهبود قابل‌توجهی را در روش‌های تردد خود به وسیله خودروهای عمومی در سراسر شهر تجربه خواهند کرد که در این میان، افراد سالمند و شهروندان دارای معلولیت‌های جسمی از اهمیت بیشتری برای اجرای طرح برخوردار خواهند شد. در واقع اداره حمل‌ونقل پایتخت انگلستان در نظر دارند از طریق توسعه رویکردهای هوشمند دسترسی شهروندان را به وسایل نقلیه عمومی باکیفیت بهبود ببخشد که این هدف از طریق همکاری چندساله با یکی از کمپانی‌های فناوری به نام Via به منظور اجرای پروژه‌ای دوساله محقق خواهد شد.

مدیر کمپانی Via ادعا کرده است که نرم‌افزار جدیدی را توسعه و از اوایل سال ۲۰۲۴ در اختیار مدیران لندن قرار خواهد داد که بهره‌گیری از آن می‌تواند به بهبود ارائه خدمات در بخش حمل‌ونقل عمومی شهر منجر شود. نتیجه این همکاری افزایش دسترسی تمام شهروندان را به وسایل نقلیه فراگیر، کارآمد و حتی مقرون‌به‌صرفه به دنبال خواهد داشت که این امر به سهم خود در افزایش گرایش مردم به اتخاذ تردد سبز نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند در تحقق اهداف پایدار لندن بسیار اثربخش باشد.

بهبود قابلیت دسترسی به حمل‌ونقل در لندن

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی Via پیش از این نیز خدمات مشابه خود را در برلین در آلمان، پاریس در فرانسه، لوکزامبورگ و هلند پیاده کرده که به دنبال آن، رضایت شهروندان قلمروهای نام‌برده از تردد به وسیله خودروهای عمومی به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

نرم‌افزار جدید کمپانی Via مزایای بی‌شماری نیز برای اعضای حمل‌ونقل پاسخگو، که تعداد آن‌ها به بیش از ۳۰ هزار نفر می‌رسد، دارد و در ضمن به شرکت حمل‌ونقل لندن کمک می‌کند دسترسی ایمن، برابر و قابل اعتماد را برای تمام مشتریان خود فراهم بیاورند و از این طریق، کیفیت زندگی را در سراسر شهر ارتقا ببخشند. این نرم‌افزار قابلیت رزرو صندلی در وسایل نقلیه عمومی و همچنین طراحی سفر را برای کاربران فراهم می‌آورد و اطلاعات مختلف در مورد تغییر مسیر یا ایجاد مشکل در حرکت را در زمان واقعی به آن‌ها می‌دهد.

کد خبر 678729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.