ماشین چمن‌زنی برقی FireFly Automatix عرضه شد

FireFly Automatix اولین ماشین چمن‌زنی تمام الکتریکی خود به نام M100-AV را به تازگی رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، FireFly Automatix، تولیدکننده ماشین‌های چمن‌زنی خودکار، اولین ماشین چمن‌زنی تمام الکتریکی خود را به تازگی در کنفرانس اخیر بین‌المللی تولیدکنندگان چمن (TPI) در میشیگان معرفی کرده است. این ماشین چمن‌زنی الکتریکی که M100-AV نام دارد، قادر است نوار ۱۰ اینچی از چمن را برش دهد. محصول یادشده دارای بسته باتری LiFePO4 است و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۲۵ هزار متر مربع چمن را با سرعت هفت هکتار در ساعت بزند و در دو ساعت نیز شارژ می‌‎شود.

شرکت سازنده اعلام کرده است که با تولید این ماشین چمن‌زنی برقی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را در مقایسه با ماشین چمن‌زنی با انرژی فسیلی کاهش داده است. ماشین چمن‌زنی برقی FireFly Automatix می‌تواند بدون نظارت در محل کار کند، این محصول دارای سنسورهایی برای تشخیص موانع و افزایش ایمنی است. برای این محصول یک برنامه‌ریزی مسیر هوشمند در نظر گرفته می‌‎شود تا به صورت موثر مراحل چمن‌زنی را طی کند. چهار موتور الکتریکی مستقل با دو موتور فرمان مستقل در این ماشین چمن‌زنی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند که بیش از ۱۰۰ هزار ساعت عمر می‌کنند.

شرکت FireFly Automatix در حال حاضر پیش‌سفارش می‌پذیرد و پیش‌بینی می‌کند که اولین مدل‌های تولیدی خود را در پاییز سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد که عملکرد نهایی ماشین چمن‌زنی الکتریکی M100-AV نتایج زیبایی را به همراه دارد و قابلیت برنامه‌ریزی برش زوایای مختلف چمن بسیار قابل توجه است.

کد خبر 678472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.