دستبند پلیس بر دستان ۴۳ سارق / ۱۳۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق و کشف ۳۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور و ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان در ۴۸ ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با اخذ دستور فضایی انجام شد، ۴۳ سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند. کشف ۲۱ دستگاه خودرو، ۹ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه مسروقه، کشف ۱۲ فقره انواع سرقت نیز از نتایج حاصل شده در پی اجرای طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضایی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه در پی اجرای این طرح، ۱۳۵ معتاد متجاهر نیز از پاتوق‌های مصرف مواد مخدر و نقاط آلوده سطح شهرستان اصفهان جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند، ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، دستگیری خرده‌فروشان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها است که پلیس با برنامه‌ریزی‌ها و در دستور کار داشتن طرح‌های مستمر، اقدامات مؤثری در جهت این خواسته مردم انجام داده است. انتظار می‌رود شهروندان نیز هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 678419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.