موتورسواران و عابران پیاده، بیشترین آسیب دیدگان تصادفات هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: موتورسواران و عابران پیاده، بیشترین سهم آسیب‌دیدگان حوادث رانندگی درون‌شهری را به خود اختصاص می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: یکی از معضلات و مسائل جدی که رانندگان وسایل نقلیه با آن درگیر هستند، تصادفات است و استان اصفهان نیز یکی از استان‌هایی است که با توجه به جمعیت و وسعت آن، آمار قابل توجهی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد روند کاهشی در خصوص تصادفات منجر به فوت در سطح معابر درون‌شهری استان بوده‌ایم، اما این آمار در خصوص با مجروحان افزایشی بوده است و بیشترین آسیب دیدگان تصادفات رانندگی در استان اصفهان، موتورسواران و عابران پیاده هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پلیس راهور بیشترین برنامه‌های خود را در زمینه تصادفات بر پیشگیری از آسیب‌های موتورسواران و عابران پیاده متمرکز کرده و امید است با همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در این امر بتوانیم گام بلندی در جهت کاهش تصادفات استان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از پیشگیری حوادث متوجه خود رانندگان است؛ چراکه در بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان پلیس، خطای انسانی به عنوان بیشترین علت تصادفات در نظر گرفته شده است و با توجه به این موضوع انتظار می‌رود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به بهبود وضعیت ترافیکی و کاهش تصادفات کمک کنند.

کد خبر 678404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.