ماراتن فرایند ارزیابی معلمان ابتدایی و آموزگاران به ایستگاه پایانی رسید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۴۰ روز فرایند ارزیابی معلمان ابتدایی و آموزگاران انجام شد و امروز این روند به اتمام خواهد رسید و در هفته‌های آینده نتایج نهایی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز دوشنبه _شانزدهم مردادماه_ در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه طی تغییرات ویژه‌ای که در شکل و محتوای پذیرش معلم صورت گرفت، حدود ۴۰ روز فرایند ارزیابی معلمان ابتدایی و آموزگاران را داشتیم، اظهار کرد: عدالت و انتخاب معلمان نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده است.

وی با اشاره به رویدادهای ویژه صورت‌گرفته در آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: فرصت و فضای بسیار مناسبی برای داوطلبان فراهم شد و افرادی انتخاب خواهند شد که شایستگی‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به شیوه جدید ارزیابی که در آن هر روز تنها شش نفر در هر کانون ارزیابی تحت بررسی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این ارزیابی‌ها موجب انتخاب معلمانی خواهد شد که شایستگی‌های لازم را داشته باشند و در نتیجه بهترین افراد، برای تدریس به دانش‌آموزان برگزیده شوند.

اعلام نتایج آزمون‌های دبیری و هنرآموزی تا پایان مردادماه

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دبیری در روز پنجشنبه، دوازدهم مردادماه تصریح کرد: اکنون در حال برنامه‌ریزی کانون‌های ارزیابی دبیران و هنرآموزان هستیم؛ نتایج آزمون‌های دبیری و هنرآموزی تا پایان مردادماه اعلام می‌شود و متعاقب آن کانون‌های ارزیابی شکل می‌گیرد و مانند دوره ابتدایی حدود یک ماه به طول خواهد انجامید تا داوطلبان برای حضور در کلاس درس آماده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای اقدام بسیار مهم برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی معاونان و مربیان پرورشی همه مدارس گفت: برای اولین‌بار در استان و کشور، در سه روز از اساتید استانی و ملی برای برنامه‌ریزی در حوزه امور تربیتی و مشاوره انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی معاونان و مربیان به پنج قطب تقسیم شده است، خاطرنشان کرد: بازخورد مناسبی از برگزاری این دوره دریافت کردیم؛ دو دوره به اتمام رسیده و برای سه دوره دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 678348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.