کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران انتظامی مشخص شد شخصی به صورت غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان استفاده می‌کند و بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از تحقیقات میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این منزل مسکونی ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در حال فعالیت را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه ماینرهای مکشوفه قاچاق و بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این دستگاه‌ها را چهار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های ماینر افزون بر توان مصرفی بالا و خسارت به شبکه توزیع برق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود.

کد خبر 678181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.