مسابقات مینی‌فوتبال محلات کاشان تحت عنوان «جام ایرانیان»

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال محلات کاشان در بزرگداشت حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر (ع) خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال محلات کاشان تحت عنوان «جام ایرانیان» بزرگداشت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) با حضور و رقابت ۱۵ تیم که پیش‌تر در این رویداد ورزشی از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نام‌نویسی کرده بودند، در چمن مصنوعی بوستان ملل آغاز شد.

وی در تشریح این رویداد ورزشی گفت: این رقابت‌ها در رده سنی ۱۵ سال به بالا ویژه آقایان زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی استان و کشور از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی کاشان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه در این مسابقات ۱۵ تیم در بخش آقایان در قالب چهار گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر گروه، تیم‌های برتر به مسابقات استانی و کشوری راه می‌یابند، افزود: در نخستین هفته این مسابقات هفت دیدار با حضور علیرضا عرب‌بیگی رئیس شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد و تیم‌های دیگر در جریان برگزاری نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال محلات کاشان، پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۴ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، برگزاری این رقابت‌ها را در راستای هویت‌بخشی به توانایی‌ها و استعدادهای نوجوانان و جوانان ساکن در محلات و بازگشت شور و هیجان به محلات ذکر کرد و ایجاد زمینه تحرک برای انجام فعالیت‌های ورزشی، ارتقا نشاط و سلامتی و گسترش و توسعه ورزش همگانی را از اهداف این رویداد ورزشی برشمرد.

کد خبر 678163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.