کارگاه «نوجوان دیجیتال» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: رویداد پیش‌روی کارگاه‌های هشتگ، نوزدهم مرداد از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات باغ غدیر با موضوع «نوجوان دیجیتال» ویژه نوجوانان با تدریس معصومه نصیری دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو برگزار می‌شود.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان مدتی است که سلسله کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه با عنوان «هشتگ» را در دستورکار قرار داده که این کارگاه‌ها مخاطبان مختلفی را از گروه‌های سنی و اقشار مختلف در برمی‌گیرد.

وی در خصوص رویداد پیش‌روی کارگاه هشتگ افزود: رویداد پیش‌روی کارگاه‌های هشتگ، نوزدهم مرداد از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات باغ غدیر با موضوع «نوجوان دیجیتال» ویژه نوجوانان با تدریس معصومه نصیری دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو برگزار می‌شود.

کارگاه «نوجوان دیجیتال» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان با یادآوری اینکه این برنامه به‌صورت مشترک توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه و خانه نوجوان برگزار می‌شود، گفت: قرار است در این نشست به موضوعاتی از جمله آشنایی با چالش‌ها و فرصت‌های رسانه، کنشگری در بستر فضای مجازی، نوجوان و رسانه، هوش مصنوعی، تولید محتوا و رژیم مصرف مناسب رسانه بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف و اولویت ما در فرهنگسرای تخصصی رسانه این است که با روش‌ها و قالب‌های مختلف تمامی ابزار ممکن را به‌کار بگیریم تا به ارتقا سطح سواد رسانه‌ای و تربیت رسانه‌ای شهروندان کمک کنیم.

کد خبر 678161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.