واحدهای صنعتی استان کردستان حامی بخش ورزش نیستند

رئیس هیئت والیبال استان کردستان با انتقاد از نبود حامی در بخش ورزش گفت: واحدهای صنعتی و کارخانه‌های استان کردستان از حوزه ورزش حمایتی نمی‌کنند و این مسئله باعث توسعه نیافتن ورزش در استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید مهتاب امروز _یکشنبه پانزدهم مردادماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: هیئت والیبال استان کردستان با وجود اینکه هیچ‌گونه کمک دولتی دریافت نکرده، در رده بندی فدراسیون جزو شش هیئت برتر کشور بوده است.

وی افزود: میزبانی تیم‌های نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور، اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی کشور، اعزام تیم آینده‌سازان به شیراز، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه سه، چهار سمینار دانش‌افزایی و دوره مربیگری بین‌المللی برای اولین بار در غرب کشور از جمله اقدامات یک‌سال اخیر این هیئت بوده است.

رئیس هیئت والیبال کردستان با اشاره به برگزاری مسابقات پیشکسوتان نیز ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور رده نوجوانان در سی‌ام مردادماه جاری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

مهتاب با اشاره به وجود پنج هزار و ۸۰۰ ورزشکار والیبال سازمان یافته در کردستان، تاکید کرد: در حال حاضر فقط در شهرستان سنندج خانه والیبال وجود دارد و سایر شهرستان‌های استان فاقد خانه والیبال هستند که ضروری است در همه شهرستان‌ها دایر شود.

واحدهای صنعتی استان کردستان حامی بخش ورزش نیستند

کردستان سالن استاندارد والیبال ندارد

وی با بیان اینکه در استان کردستان سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات و میزبانی دوره‌های کشوری و بین‌المللی وجود ندارد، تصریح کرد: واحدهای صنعتی و کارخانه‌ها استان کردستان از حوزه ورزش حمایتی نمی‌کنند و این مسئله باعث توسعه پیدا نکردن ورزش در استان شده است.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان اضافه کرد: امسال پس از چهار سال تیم راه‌یاب ملل مریوان به دلیل نبود حامی در استان به شهرداری گرگان واگذار شد که اگر حمایت دولتی و شهرداری سنندج را داشتیم می‌توانستیم تیم را در استان نگه داریم، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: ما برگزاری شش مسابقه قهرمانی کشور را در دستور کار داریم که همه این‌ها هزینه‌بردار است و حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر و سایر نهادهای دولتی را نیاز داریم.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان با اشاره به حمایت سرمایه‌گذار مجتمع «سنه سنتر» از هیئت والیبال افزود: سرمایه‌گذار این پروژه حامی ما در تأمین بخشی از هزینه‌های هیئت بوده‌اند که کمال تشکر را داریم.

کد خبر 678152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.