تسریع در احداث جاده‌ها و تونل‌های استان چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تسریع در احداث جاده‌ها و تونل‌های استان و مرمت پل تاریخی هوره ضروری است و اعتبار لازم برای این پل در دور نخست سفر ریاست جمهور به استان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _ یکشنبه پانزدهم مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به خدمات و فعالیت‌های اداره کل مسکن و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: با توجه به وجود جاده‌های صعب‌العبور در استان، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه جاده‌ها به نحو احسنت به وظایف خود عمل کردند که به نمایندگی از طرف جامعه شورایی استان از این مدیران و همکاران آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات در بخش زاینده‌رود، افزود: تسریع در احداث جاده‌ها و تونل‌های استان و مرمت پل تاریخی هوره ضروری است و اعتبار لازم برای این پل در دور نخست سفر ریاست جمهور به استان تخصیص داده شد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری رفع مشکل ورودی شهر هوره، آسفالت ورودی و خیابان اصلی روستای مارکده و رسیدگی به مشکلات پایگاه‌های اورژانس و اختصاص آمبولانس کمک‌دار به روستای گرمدره را از عمده مطالبات این بخش برشمرد و خواستار مساعدت و همکاری بیش از پیش مسئولان استانی شد.

میری تصریح کرد: تعیین تکلیف جاده منتهی به شهر هوره (ورودی شهر هوره به سمت شهر بن)، بهسازی و مرمت پل تاریخی هوره، جانمایی و پل جایگزین پل تاریخی هوره، تعیین تکلیف قطعه خاکی بین سوادجان و هوره، اصلاح نواقص طرح مطالعاتی ورودی روستای مارکده و روکش آسفالت خیابان اصلی مارکده از مصوبات این جلسه با اداره‌کل مسکن و شهرسازی بوده است.

وی مصوبات مربوط به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان را خاک‌برداری بین سوادجان و هوره، خاک‌ریزی پشت دیوار حائل جنب رودخانه زاینده‌رود و افزایش عمق لوله آب کشاورزی گرمدره به قراقوش دانست و ادامه داد: سایر مصوبات جلسه تخصیص اعتبار برای تهیه طرح مطالعاتی ورودی شهر هوره به سمت بن، تخصیص ۱۸۰ تن قیر به دهیاری روستای مارکده، اتمام عملیات آسفالت روستای گرمدره و تخصیص آمبولانس به اورژانس روستای گرمدره است.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور مسئولان مسکن و شهرسازی و اداره‌کل راهداری استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

کد خبر 678109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    خداوکیلی یه سری هم به بازفت بزنید ببین مردم چقدر بدبختن