نحوه هزینه‌کرد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود

فرماندار قم با اشاره به تدوین آیین‌نامه اجرایی انتخابات کشور گفت: مطابق این آیین‌نامه نحوه هزینه‌کرد نامزدهای انتخاباتی به‌طور دقیق رصد می‌شود.

عباس ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات تعداد نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی سه نفر خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، افزود: مسئله مهم که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید ویژه داشتند، افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که در این مسیر تمام دستگاه‌ها وظیفه دارند.

فرماندار قم مجلس را عصاره ملت دانست و خاطرنشان کرد: تمام کسانی که دل در گرو میهن اسلامی دارند، برای خنثی کردن توطئه دشمنان به افزایش مشارکت انتخاباتی کمک خواهند کرد. مجلس شورای اسلامی جایگاه رفیع قانون‌گذاری در کشور است و افرادی که تلاش می‌کنند وارد این عرصه شوند باید در رعایت قانون زبانزد باشند.

ذاکریان با اشاره به اینکه انجام تبلیغات پیش از موعد به طور دقیق رصد می‌شود، تصریح کرد: آئین‌نامه اجرایی انتخابات کشور در حال نهایی شدن است که مطابق آن تبلیغات پیش از موعد و حتی نحوه هزینه‌کرد نامزدها رصد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از سامانه وزارت کشور انجام می‌شود، گفت: از نامزدها تقاضا داریم برای پیش‌ثبت‌نام به صورت حضوری به هیچ اداره‌ای مراجعه نکنند.

کد خبر 678065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.